UITSLAG KANKER WEER SLECHT...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:40

Lieve Dorine wat het meest opvallend is dat mensen die bijna nooit een post plaatsen dat nu wel doen, terwijl het zo moeilijk is om iets te zeggen. Want wat kan je schrijven wat er al niet staat en hoe kan je begrijpen wat niet te bevatten valt. Probeer van jouw Peter en Celine te genieten, jij alleen weet hoe belangrijk mooie momenten zijn. Wij kunnen daar slechts naar gissen en blijven in verbijstering en bewondering voor je wilskracht toekijken.

Dees

Berichten: 18923
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:48

Ja, ik reageer ook niet zo vaak...maar dat neemt niet weg dat ik regelmatig even aan je denk... Je bent toch echt een groot deel van Bokt (zeker met het aantal gebruikte letters per bericht Haha! )...

Dussssss Dorine, hou je maar lekker taai! je bent al zo ver gekomen met die rotziekte van je....
Ik bewonder je moed. Ik duim voor je. Je moet wel blijven bokken hoor!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 00:10

Ik hoorde het gisteravond toen ik in de trein naar huis zat. Ik las het smsje van Nimber en de tranen sprongen in mijn ogen. Ik wilde ze niet in de trein laten lopen, maar de hele weg heb ik aan jou moeten denken, dat jij dit niet verdiend hebt.
Ik stuur je zoveel mogelijk positieve energie en ik duim ervoor dat het toch nog allemaal goed komt. Iemand als jij mag niet om deze reden, op deze manier sterven. Dat gun je niemand, maar jou helemaal niet.
Heel veel sterkte, liefs en een dikke knuf!