Youri lekker gepoets en gedaan en zag er echt helemaal

Kwamen we daar op het terrein, ik denk oliebol, mijn jasje

Mijn pa is zo lief geweest om terug te rijden

Ff lekker ontspanne losgereden, en toen de ring in, was ik ff blij dat ik de proef uit men hoofd kon

Maar het ging wel redelijk de proef, ik vond niet dat ie goed liep, maar oke, In vergelijking met roggel waar ik toen prijs had, was dit niet goed.
Maar het was me daar dan ook wel een KKKK zooi. De bakken waren te klein, enzo, dus

Maar heb toch gewoon gereden.
Daarna Youri naar huis gebracht, en kon ik daarna weer terug in de stromende regen op mijn brommer van roemrond naar susteren ongeveer 20 km, en dat alleen voor een coupon

Was ik daar om 12.00 uur, bleek de uitsalg pas om 2.00 te zijn

Dus om 2.00 uur eindelijk de uitslag, was niet te vreden maar ook niet ontevreden, ik ging voor me winstpunt en die had ik dus precies. 157 punten en ik was 10de of zo.
van de 27 niet echt slecht he

Wilde ik daarna mijn coupon op halen, ja sorru die kunnen we nu niet vinden kom over een uurtje maar ff terug

Dus naar secreatriaat, en daar gezegtt dat ze het me maar opsturen., Wat hebben ze gedaan, hebben ze me het uitgeschreven

OKe ze hebben dan wel eenbeetje hun best gedaan,maar voor een selectie wedstrijd had het wel beter geregeld kunnen worden.
Ach ja al met al, ik heb toch best wel een leuke dag gehad, en puur en alleen, dat ik mijn mijn pony tussen de paarden het helemaal niet zo slecht doe

Ben toch trots op hem

groetjes lara