wedstrijd op de katsbek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-01 00:15

Vandaag wedstrijd op de katsbek in susteren gehad.

Youri lekker gepoets en gedaan en zag er echt helemaal Lovers uit.
Kwamen we daar op het terrein, ik denk oliebol, mijn jasje Verward ja hoor ik was me jasje vergeten ik weet ik ben een Koe

Mijn pa is zo lief geweest om terug te rijden Haha! . Dus heb extra kunnen poetsen.

Ff lekker ontspanne losgereden, en toen de ring in, was ik ff blij dat ik de proef uit men hoofd kon Bloos Mijn voor lezer die al een paar keer samen met mij heeft geoeffend in de bak, klapte helemaal dicjt Verward Begon super zacht voor te lezen.

Maar het ging wel redelijk de proef, ik vond niet dat ie goed liep, maar oke, In vergelijking met roggel waar ik toen prijs had, was dit niet goed.

Maar het was me daar dan ook wel een KKKK zooi. De bakken waren te klein, enzo, dus Boos!
Maar heb toch gewoon gereden.
Daarna Youri naar huis gebracht, en kon ik daarna weer terug in de stromende regen op mijn brommer van roemrond naar susteren ongeveer 20 km, en dat alleen voor een coupon Schijnheilig

Was ik daar om 12.00 uur, bleek de uitsalg pas om 2.00 te zijn Boos!
Dus om 2.00 uur eindelijk de uitslag, was niet te vreden maar ook niet ontevreden, ik ging voor me winstpunt en die had ik dus precies. 157 punten en ik was 10de of zo.
van de 27 niet echt slecht he Verward

Wilde ik daarna mijn coupon op halen, ja sorru die kunnen we nu niet vinden kom over een uurtje maar ff terug Boos! Frusty ik was me toch ff kwaad.
Dus naar secreatriaat, en daar gezegtt dat ze het me maar opsturen., Wat hebben ze gedaan, hebben ze me het uitgeschreven Frusty
OKe ze hebben dan wel eenbeetje hun best gedaan,maar voor een selectie wedstrijd had het wel beter geregeld kunnen worden.

Ach ja al met al, ik heb toch best wel een leuke dag gehad, en puur en alleen, dat ik mijn mijn pony tussen de paarden het helemaal niet zo slecht doe Haha!
Ben toch trots op hem Lovers

groetjes lara

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 12:26

Na ja, het was dus een echte pechdag, maar goed dat ik niet mee was gegaan Knipoog Koe Maar ik vind ook dat Youri het goed heeft gedaan hoor, en jij ook! Zo tussen de paarden!! Sigaar