Vanmiddag kwam ik op stal en las ik op het briefje dat Polly onderweg tijdens het lopen wilde gaan liggen

Ik heb mijn verzorger meteen opgebeld dat dat precies dingen zijn waar ze me METEEN over moet bellen; Polly is namelijk een grote schijtluis en zal NOOOIT op straat gaan liggen.
Ik weer heen, was al geweest maar had haar niet "geïnspecteerd" en ze was heel onrustig. Ze heeft wel braaf haar eten opgegeten maar daarna ging ze niet grazen zoals normaal, nee ze ging een beetje voor zich uit kijken, heeft ook een paar keer getrapt met haar achterbenen.
Toen Sharif weer in het land kwam (ze eten apart anders pakt Sharif alles af) ging ze ook niet klooien, ze bleef alleen maar staan.
Toen heb ik ze even mee naar het schuurtje bij het land genomen (kunnen ze niet zelf in, maar er is wel licht). Even helemaal nagekeken, de vulva was wel iets vochtig maar beslist niet noemenswaardig, de uiers zijn wel redelijk groot maar dat zijn ze al weken en ze kegelt niet.
Ik was te laat om ze binnen te zetten (voor Polly staat er een stal met dik stro klaar, maar voor Sharif dus nog niet) dus op hoop van zegen dan maar. Ze staan niet in hetzelfde landje en een eventueel veulen kan nergens heen.
Morgen sta ik in alle vroegte op om te kijken....*zucht* was het maar vast morgen.