Totdat we linksom op de hoefslag reden en er kwam een paard rechtsom aan en ze had genoeg ruimte om er tussen door te gaan (tussen dat paard en het schot), we waren bijna bij dat andere paard en ze stopt keert om en begint te springen en te doen. Dat paard wat rechtsom aankwam begon een beetje te steigeren waardoor Karina's kont onder dat paard was en daarna ging ze helemaal nergens meer langs dus ik schop haar voorruit en ze doet dr hoofd tussen de benen, bokt, draait een half rondje en springt verder en toen lag ik er naast keihard op me rug...
Ik ben daarna nog wel opgestapt want zo makkelijk komt ze er niet vanaf
Ik heb niet intensief veel gereden, want ik was eigenlijk net klaar, ze was zo braaf...Ik was om kwart over 12 thuis en toen mocht ik gelijk door naar de tandarts
Maar ik had geen gaatjes
Daarna naar de ruitersportzaak en daar heb ik een beige/grijs-achtige rijbroek gekocht met blauw op je kont en aan de binnenkant van je benen. Een bijpassende bodywarmer die je 2 kanten kan dragen (dus blauw met grijs/ grijs met blauw) Donkerblauwe handschoentjes en nieuwe chaps. Dus dat maakt mijn dag wel weer goed. Heb alleen nog heel erg last van mn nek, en dat zal morgen ook nog wel zijn, maar morgen hoef ik niet te rijden. Donderdag weer

Sterkte met je nek en ik hoop dat je er geen last meer van krijgt!
En de foto's ga ik op bokt zetten!
).