Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zelf heb ik namenlijk geen geld om elke maand 150 euro te betalen WhiteWolf schreef:Ik vind het eigenlijk niet kloppen dat je ineens moet betalen omdat ze zwanger is, in de verzorging en het rijden van een paard gaat ook veel tijd zitten en het was nooit de afspraak dat je zou gaan betalen. Heb je haar gevraagd naar de reden waarom je moet betalen?
Geef haar een termijn van bv een maand zodat ze wat kan zoeken,gaat ze daar maar dat geld aan vragen.
Heb vroeger ook flink mijn neus gestoten en enorm verdriet gehad,toen besloten om mij niet meer te hechten aan dat wat niet van mij is.In het begin erg moeilijk geweest maar nu gaat het prima...heb mijn eigen paarden en de andere waar ik zo af en toe voor zorg.De andere paarden ben ik dol op maar ik weet dat ze op een dag weg kunnen gaan...
marieke212 schreef:ze hadden laatst ook al gesmst van weet je al meer ? dus ik had terug gesmst van nouja, me ouders willen het niet betalen, en uiteindelijk is het hun geld en ik beslis daar niet over. toen hadden ze terug gestuurt iets van oke, dan gaan we naar iemand zoeken. dus ik weer: veel succes. heb je al iemand op het oog dan? toen zijden ze nee want we willen het liefst jou.
nouja ze hebben het zelf voor het kiezen, ze kunnen mij houden maar dan krijgen ze geen geld.
de eigenaar had een keer op stal gezecht, van ik wil graag dat je dr gaat leasen als ik zwanger ben, zodat ik een beetje een bijdrage in de kosten wil. en donderdag heeft ze een mail gestuurt, met hoe ze het allemaal wil hebben en de kosten.
marieke212 schreef:we hebben het er vanmiddag over gehad : ik blijf haar 3 dagen in de week rijden/trainen, en hoef voorlopig niks te betalen zij gaat een bijrijder erbij zoeken, voor 3 dagen in de week, die dan wel moet betalen. dus voorlopig kan ik lekker door trainen, en weer lekker wedstrijden starten, want de L komt wel heel dicht in zicht!
bedankt voor alle reacties!
Dat vind ik dan wel heel erg veel..