Inmiddels is Shadow op proef bij een springstal, dat is dus 1 paard minder mesten en voeren. Jammer dat hij weg is, maar wel beter voor 'm Nu krijgt hij tenminste ook voldoende aandacht.
Welrite is een prachtig veulen kan schitterend marcheren, ondanks de wat vreemde hengstenkeuze

Vincenzo, veulen van vorig jaar (French buffet x Fruhling) is deze winter echt de lelijkerd van stal geweest, ik vind 'm nog steeds niet mooi het is een beetje een 'dooie' er zit totaal geen actie in. Hij kan niet draven ook of hij staat stil, stapt of gallopeerd. Maar hij is wel lief en heeft een leuk fijn koppie. Nu hij uit zijn wintervacht is knapt hij wel heel erg op.
Rasputin, alias Reus, is nog steeds de lomperik (Burggraaf x Fruhling). Niet mijn soort paard (alleen kwa formaat zou hij bij mij passen

Pablo gaat lekker. Ik heb 'm pas gesprongen omdat hij dat leuk vind maar Noek niet echt durft.
En last but not least Omar, gaat heeeeeel lekker

Maar zoals het nu gaat vind ik dat ook even niet erg. Hij loopt eindelijk écht op zijn eigen pootjes. Hij hangt niet meer zo erg. Wijken gaat erg lekker! Dat pakt hij echt goed aan. En ook de galop gaat prima heel beheerst en hij springt goed aan. Ik hoef 'm ook niet meer áltijd te longeren voor het rijden om 'm over zijn rug te laten lopen. Het lukt me nu ook onder het zadel af en toe longeer ik 'm wel omdat het gewoon goed voor 'm is.
Omdat het nu zo super gaat is het wel heel moeilijk dat ik met 'm ga stoppen