Heb het niet kunnen vinden dus vraag ik het hier maar.
Omdat mijn bijrijdster mischien gaat stoppen wil ik alvast een beetje rond kijken voor iemand anders. Wilde een advertentie maken voor op bokt en MP maar kwam er achter dat ik niet goed weet welke tekst je het beste kan gebruiken. Hoe kan je het best een advertentie maken daarvoor die duidelijk genoeg is. Zelf ben ik er helemaal niet goed in dus mischien dat iemand weet hoe je een goede advertentie kan maken met alle info erin.
Info Het is voor een shetlander ruin die staat bij een boer. Een enorme knuffelkont luisterd goed en je kan zo met hem wegrijden. moet wel zelfstandig buiten kunnen rijden omdat er geen bak is. Wel mogelijkheid voor lessen en bakgebruik bij de plaatselijke ponyclub.
Wie kan mij een beetje op weg helpen?
isverwijderd
Geplaatst: 13-10-09 17:33
Misschien kijken bij advertenties van mensen die ook een bijrijder zoeken. De leuke/goede dingen uit zo'n kan je dan zelf ook gebruiken in je eigen advertentie.
Dav
Geplaatst: 13-10-09 17:33
Wat zoek je? Zet dat voor jezelf op'n rijtje en begin dat verder uit te werken.
kally
Geplaatst: 13-10-09 17:35
Gewoon, je vraagt iemand vanaf een bepaalde leeftijd en je eisen, met wat jij wilt. Zet er duidelijk in, bv wat de bedoeling is van wat de persoon mag en moet doen ...... Kijk eens bij andere advertenties en succes met de zoektocht....
Maak idd gewoon een advertentie. Vertel daarin wat over de pony, en vertel je eisen. Wat zoek je? Kan er op de pony gereden worden? Wat wil je dat de verzorger doet, hoeoud, etc
Kijk goed welke eisen je wilt en kunt stellen en vertel duidelijk waar je naar op zoek bent. Zet erin of er voor betaald moet worden. Wanneer je wilt dat de bijrijdster komt (vaste dagen?) Wat voor soort pony is het? Wat mag er mee gedaan worden? Welke voorwoorden stel je aan de bijrijdster? (lengte, gewicht, leeftijd, ervaring) En tot slot zou ik er een foto bij doen van het beestje .