de honden houden niet van vreemden, dat heb ik gemerkt... ze wilden maar blijven likken en begroeten, hahahaha...De lunch stond al in de oven
en na een bak thee, vond Sherwood het wel tijd om te gaan rijden! Dat hield in dat ik vooral foto's aan het maken was terwijl zij de paarden gereed maakte, vind het nog steeds knap hoe je zonder opstapje het zadel er zo makkelijk overheen krijgt
De stallen zijn echt geweldig gedaan, heel luxe en praktisch.Omdat er al een poosje niks met Bas gedaan was, mocht ik op Max rijden, ik moet zeggen dat mijn eigen paard in de galop lekkerder zit, maar toen ik Max iets terug liet komen in tempo in de galop zat het ook iets beter... ben absoluut verwend met mijn eigen zadel
Ik heb echt genoten van de ontspanning van de buitenrit, ik wil ook een shire
De breedte van de paarden viel me heel erg mee!! Ik heb later nog op Bas gezeten en dat is echt een knuffel en absoluut heel fotogeniek paard... De jaarling Diablo is echt een scheetje! zelfs als ze onder de indruk zijn blijven ze een innerlijke kalmte uitstralen.Sherwood heeft ook nog een vakantiehuisje dat ze kan verhuren aan mensen en met best veel slaapplek, ziet er heel uitnodigend uit! De witte boerderij met de vele gezichten is absoluut een mooie boerderij en vooral als je eenmaal went aan de warmte van de vuurhaard, is het erg behaaglijk... en erg gezellig met de mensen die er wonen en de honden die me eerder begroetten als een bekende dan een vreemde.
Voor herhaling vatbaar

Foto's zullen komen in ITP ...