Vanochtend op stap geweest om een trailer te kopen en dat is gelukt!
De meneer van Atec wilde aan de telefoon al niet echt meedenken/-werken, hij had de trailer waar ik in geïnteresseerd ben ook niet eens in de showroom staan en een afspraak maken voor zaterdagochtend ging maar moeizaam, maar hij wilde 'm maar wat graag verkopen, liefst direct via de telefoon, ja daaaaaag zo doen we geen zaken, ik kom niet voor een halfje brood. Naar een ander gegaan dus.
Had vanochtend een afspraak bij BKtrailers in Barneveld en ook een bezoekje aan Heja in Garderen stond op het programma.
Het is uiteindelijk een nieuwe Hotra Elegance geworden. Ging in eerste instantie kijken voor de Otello, maar met alle (veiligheids)opties die ik wou ging de prijs daarvan al hard richting die van de Elegance, die al die voorzieningen standaard heeft plus nog extra dingen en bovendien ruimer is (140cm breed). Heja was in een vergelijkbare uitvoering fors duurder (niet alleen Heja, andere merken ook), bovendien sprak de Hotra qua constructie meer aan, veel kleine dingen is duidelijk goed over nagedacht.
Dit is 'm, veel ruimte voorin!

Neus en kap zijn van polyester, wanden van HPL (hout met kunststof laag). Standaard voorzien van een rubber gietvloer, achterklep met gasveer en rubber, rolo achterziel, uitzetramen, panieksluiting, automatisch opklapbaar neuswiel en een reservewiel. Paps gaat er zelf nog trapbescherming in maken.
Prijs viel al heel erg mee en daar viel bovendien ook nog goed over te praten, over 4 a 5 weken mag ik 'm ophalen.
Blij!