Ruiterkamp leuk voor beginners?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sis_p

Ruiterkamp leuk voor beginners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 14:17

Hallo,
ik rijd zelf paard en wil graag met een vriendin op kamp. Zij rijd geen paard maar lijkt het gewoon leuk om samen met mij op kamp te gaan. Welk kamp is leuk daarvoor? Ik bedoel dat er ook nog andere leuke dingen gedaan worden en er brave pony`s zijn.

Alvast bedankt,

Suus

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:29

eerlijk gezegt zijn er meer kampen voor beginners dan voor gevorderden. Op heel veel kampen ben je ook welkom als je nog niet zo goed kan rijden. Het is wel verstandig om aan te geven dat ze nog helemaal niet kan rijden.
Veel plezier op kamp

op http://www.ponykamp.jouwpagina.nl vindt je een heleboel ponykampen in jouw omgeving

Romee13

Re: Ruiterkamp leuk voor beginners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 15:45

ik had een vraagje(:
ik zou van het zomer wel graag naar een pony kamp met veel buiten ritten willen.
hebben jullie voorkeur?
ik rijd nog niet zo heel lang maar voordat het weer zomer is duurt ook lang dus weten jullie een leuke maneges met leuke kampen?

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 19:37

Haflingerstal de Tschogglberg in Noardbergum is ook erug leuk!

skins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 19:43

Ruiterkamp is altijd leuk :D. Ook voor beginners! Ik ben in belgië op blosokamp gegaan, maar dit is niet in Nederland. Daar had je 3 uur rijles (1,5 springles + 1,5 dressuur) en 3 uur verzorging. 'S avonds deden we dan enkele avondactiviteiten :D.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:05

Dit past beter bij Manegepraat.
Zodoende een verplaatsing van BRT-->MA.

Arliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:21

Manege Les Chevaux in Drenthe is heel erg leuk (gelijknamige website) en je kan ook eens kijken op www.ponykampameland.nl Super mooi eiland en lekker ritten over het strand! Volgens mij wordt er ook veel rekening gehouden met beginners en er zijn veel andere aktiviteiten. Veel plezier!

AnneKi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:29

Arliss schreef:
Manege Les Chevaux in Drenthe is heel erg leuk (gelijknamige website) en je kan ook eens kijken op http://www.ponykampameland.nl Super mooi eiland en lekker ritten over het strand! Volgens mij wordt er ook veel rekening gehouden met beginners en er zijn veel andere aktiviteiten. Veel plezier!

De website is http://www.ponykamp-ameland.nl ;) Lekker buitenritten op het strand, maar ook in de bak rijden. Verder leuke andere activiteiten. Er zijn verschillende pony's en paarden, dus voor ieder wat wils.
Je moet kunnen stappen, draven en galopperen en buitenritten van 2-3 uur vol kunnen houden.

Arliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:14

oh foutje, nou das de goeie link dan ;)