HOERA< HIJ SCHIJT!!!!
Ik helemaal blij natuurlijk!!

We zijn vandaag naar de kliniek gegaan in bodengraven om veulenmelk te halen, omdat we geen heel flesje meer uit merrie kunnen krijgen, omdat het andere de hele dag door drinkt. Dus nu krijgt het zwakke om de 2 uur een heel flesje veulenmelk en het andere uurtje gaat ie naar zijn mama om te drinken. Hijs echt zo schattig

Hij volgt ons ook, en toen we gingen rennen kwam ie achter ons aan renne! Echt lief. Oke, niet het gedrag dat een veulen moet vertonen, maar beter in leven en naar mensen dan bij mamsie en dood.
Hij doet het dus nu! Hopelijk haalt hij het niet, en blijft hij peopen. Wel gaat ie steeds met zijn achterste tegen muur en stro baal aan en wipt dan van het ene op het andere beentje. Net of ie hoe wij dat noemen 'piephakt' maar volgens mij heeft ie een beetje last van zijn achterste. Maar ja, hij doet het eigenlijk en ik ben helemaal blij! Zijn levenskans is nu groter!!
Lekker naar buiten toe
Midden in een maf 'sprongetje'
Wacht op mij!!!!
Nee, ik wil nog niet naar binnen!!
Flesje
Net ene flesje op

Hij heeft nog wel een beetje vieze ogen
En zo zien we broers het liefste. In diepe slaap!!!
Broers is echt een etter. Hji trapt zijn broertje als ie wil drinken, en loopt ook achteruit naar je toe, bots dan tegen je aan om je vervolgens te trappen of te bokken. Echt een etter!!!!!