mijn verzorgster laura was er zelfs. zij lag een paar dagen geleden nog plotseling in het ziekenhuis. was wel zielig want ze moest huilen

het was of exel het gras al rook. in twee keer stond ze in de trailer (normaal duurt dit een uur) sidje stond er al op

opweg naar baroque stonden ze goed stil. uitladen ging nog sneller dan in, maar ja da's exel. even verkennen in de paddock en de hekken open. was erg gaaf. de hele groep crossde naar achter. alleen exel en sidje bleven voor, die hadden nog een zetje nodig. Exel beschermde sidje tegen iedereen zelf tegen sym. daar moest ze niets meer van hebben

Ach sym crossde lekker mee met de rest. Na 2 tot drie minuten kwamen ze terug met symmie voorop

Toen het begon te donderen zijn we maar weg gegaan. Donderdag ben ik nog even geweest om te kijken hoe mijn schatjes het deden. en ze deden het goed. ze kwamen lekker knuffelen. en waren nog druk hun plaats te vinden. Sym liep nog steeds bij mama andalusieren en exel was nog steeds trots op haar 10 jaar oude veulen

Morgen ga ik weer bij ze kijken.