Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Boheme schreef:Volgens mij weet ik waar je bedoelt, ik heb er vlak bij gewoond, als het nog deze zelfde mensen zijn als vroeger staat het paard daar al jaren en is hij wat ouder, vroeger kwamen de mensen er elke dagen word/werd hij heel goed verzorg.
Als ik van het weekend in hilversum ben ga ik wel eens informeren bij mijn buurman die kent iedereen daar.
_Sigrid_ schreef:Er staan zoveel paarden langs het spoor bij Hilversum waarbij ik mijn bedenkingen heb over de huisvesting.
Begin dit jaar heb ik ook een topic geplaatst over een pony die naast een woonhuis staat. Daar kwam toen de reactie op dat de pony verder goed verzorgd werd.
[VSW] Pony langs het spoor bij Hilversum, wie weet meer?
ubimone schreef:wat jij zegt he RuiterL vind ik niet kloppen!
een paard hoeft echt niet de hele dag ruwvoer te krijgen...
mijn paarden krijgen geen hele dag continu ruwvoer maar zien er verder perfect uit.... eerder te dik dan te dun.... beetje vreemd ook dat je zomaar zonder toestemming een foto maakt van het paard en op internet plaatst....

RuiterL schreef:ubimone schreef:wat jij zegt he RuiterL vind ik niet kloppen!
een paard hoeft echt niet de hele dag ruwvoer te krijgen...
mijn paarden krijgen geen hele dag continu ruwvoer maar zien er verder perfect uit.... eerder te dik dan te dun.... beetje vreemd ook dat je zomaar zonder toestemming een foto maakt van het paard en op internet plaatst....
Misschien niet de hele dag, maar op zijn minst wel eens. En heb hem nog nooit ruwvoer zien eten, in alle tijd
(En niet voor niets lijkt me.. doe je er heggen omheen heb je nog van dit gedoe)