Horsestables

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hake

Horsestables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 18:06

Hallo,

Bij deze wil ik graag mijn ervaring met jullie delen over stallen die horsestables gebouwd hebben.
Mijn verbazing ging als eerste uit naar de snelhei, staat in tijd van 1 dag en ziet er prijs kwaliteit super uit!!
Ik vind uiteindelijk moet je het toch maken zoals je het zelf wil.
We hebben veel problemen met onze gemeente gehad, maar horsestables wou ons daarin geheel bijstaan en helpen.
Er is goed met ze te praten en te handelen. Het is eigelijk heel simpel, zoals jij het precies wil, bouwen zij het!!
Wat wij best wel belangrijk vinden, als we bellen dat je direct antwoord krijgt. Dus je legt uit wat je wil en krijgt een prijs. Bij vele bedrijven moesten we eerst bouwtekeningen opsturen en na veel 5en en 6en kreeg je als je mazzel had antwoord. Maar
die prijzen waren niet normaal meer!!! Nogmaals, prijs kwaliteit, super!! Echt een aanrader....
ALs je foto's wilt zien, ff pben.

Groetjes

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 18:12

Wat een raar topic zeg, volgens mij gewoon reclame maken voor horsestables. Als je zo tevreden bent waarom dan je ervaring delen?
Wil niet aanvallend overkomen hoor zeg alleen wat ik denk!
Meschien beter op commercieel plaatsen.

hake

Re: Horsestables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 18:16

Nee dit is geen reclame....
Ben zelf heel lang op zoek geweest naar een goed bouw bedrijf, dus misschien is het voor een ander ook fijn wat ervaringen te horen.....

Castello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 18:19

Wees blij eindelijk eens iemand die niet eindeloos loopt te klagen, maar blij is met het geleverde product.

Fijn om te horen +:)+

En veel plezier met je stallen.

hake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 18:20

Geloof alleen wel dat ik het heel verkeerd heb staan!!
ALs ik het goed zie staat het nu onder transport???!!
Das niet goed.... Kan ik dit zelf verplaatsen??

hake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 18:21

Castello schreef:
Wees blij eindelijk eens iemand die niet eindeloos loopt te klagen, maar blij is met het geleverde product.

Fijn om te horen +:)+

En veel plezier met je stallen.

Dank je wel!!
Ik krijg er helaas geen foto's bij, doe ongetwijfeld iets verkeerd...

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 18:23

bij horsestables .es?? hehe dan ben je de eerste die er iets over verteld, wij wouden daar ook één weghalen maar kon geen referenties vinden, daarom heb ik de koop maar afgeblazen, wou geen rommel namelijk en vondt het vreemd dat ik er verder niets over kon vinden omdat ze tamelijk vrij goedkoop zijn

hake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 18:29

deflin schreef:
bij horsestables .es?? hehe dan ben je de eerste die er iets over verteld, wij wouden daar ook één weghalen maar kon geen referenties vinden, daarom heb ik de koop maar afgeblazen, wou geen rommel namelijk en vondt het vreemd dat ik er verder niets over kon vinden omdat ze tamelijk vrij goedkoop zijn

Ja horsestables.es.
Ze zijn inderdaad erg goedkoop, en heb ik ook gevraagd hoe dit kon.
Hij koopt alles in onwijs grote partijen op en dan is het al gauw goedkoop te verhandelen.
Maar heb je inmiddels al stallen?

Gr

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 23:04

Op de VMR fora is het stellen van een vraag in een topic noodzakelijk.
In dit topic ontbreekt de vraag, het is meer het delen van een ervaring, daarom wordt dit topic verplaatst.
TAO-->PP

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 11:54

Fijn toch om een topic te lezen waar het eindelijk eens goed in gaat :D
Ik ken ze zelf niet, maar wel fijn dat je er zo tevreden over bent.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 12:08

hake schreef:
deflin schreef:

Ja horsestables.es.
Hij koopt alles in onwijs grote partijen op en dan is het al gauw goedkoop te verhandelen.

Gr

We hebben ze maar zelf gemaakt, wou het risico niet lopen op rommel en aangezien ik nergens terecht kon om even te kijken hoe het er uit zag zijn we zelf maar aan de slag gegaan
Afbeelding
Afbeelding
Zoals je ziet nog niet helemaal af, maar wel zoals ik het zou willen hebben, dat is weer het voordeel van zelf maken :)

edit: op de foto ziet het er wel kleiner uit dan in werkelijkheid, elke stal is 3 bij 3

Isaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 16:53

hake schreef:
deflin schreef:

Ja horsestables.es.

Gr

Komen ze eigelijk eerst eens op de locatie kijken voor dat ze met het "bouwen" gaan beginnen ?

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:46

Mooie stallen deflin, netjes gedaan zeg, leuke stek ook trouwens.
Ik heb zelf binnenstallen maar als alles goed gaat gaan we volgend jaar heerlijke buitenboxen maken (ben met vergunning bezig voor 20 buitenboxen)
Meschien toch wel eens leuk om eens contact op te nemen met horsestables ondanks mijn eerste reactie (gniffel)