Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
deflin schreef:bij horsestables .es?? hehe dan ben je de eerste die er iets over verteld, wij wouden daar ook één weghalen maar kon geen referenties vinden, daarom heb ik de koop maar afgeblazen, wou geen rommel namelijk en vondt het vreemd dat ik er verder niets over kon vinden omdat ze tamelijk vrij goedkoop zijn

hake schreef:deflin schreef:bij horsestables .es?? hehe dan ben je de eerste die er iets over verteld, wij wouden daar ook één weghalen maar kon geen referenties vinden, daarom heb ik de koop maar afgeblazen, wou geen rommel namelijk en vondt het vreemd dat ik er verder niets over kon vinden omdat ze tamelijk vrij goedkoop zijn
Ja horsestables.es.
Ze zijn inderdaad erg goedkoop, en heb ik ook gevraagd hoe dit kon.
Hij koopt alles in onwijs grote partijen op en dan is het al gauw goedkoop te verhandelen.
Maar heb je inmiddels al stallen?
Gr

hake schreef:deflin schreef:bij horsestables .es?? hehe dan ben je de eerste die er iets over verteld, wij wouden daar ook één weghalen maar kon geen referenties vinden, daarom heb ik de koop maar afgeblazen, wou geen rommel namelijk en vondt het vreemd dat ik er verder niets over kon vinden omdat ze tamelijk vrij goedkoop zijn
Ja horsestables.es.
Ze zijn inderdaad erg goedkoop, en heb ik ook gevraagd hoe dit kon.
Hij koopt alles in onwijs grote partijen op en dan is het al gauw goedkoop te verhandelen.
Maar heb je inmiddels al stallen?
Gr