Bijrijdpaardje voor de vakantie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Bijrijdpaardje voor de vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 22:20

Vanavond mocht ik de les van een vriendin rijden omdat zij niet kon en aangezien mijn moeder later vanavond les met Pjelk had ging ik op een manegepony. Ik mocht op Marrit, een klein snel Fjordje wat nog niet zo lang van de manege is. Ze ging ook bij mij wel hard maar ik kon haar toch ook hele stukken stap en draf natjes aan de teugel rijden. Eerst was ze wat koppig en had ik daar veel druk voor nodig maar toen ze de bedoeling snapte deed ze het vrij makkelijk. Het mooiste kwam na de les toen mijn instructrice vroeg of ik vakantie had (ja dus) en of ik Marrit dan de komende week iedere dag wel even wilde rijden. Nou daar zeg ik geen nee tegen. Nu heb ik het de komende tijd dus lekker druk met het rijden van drie paardjes per dag Tong uitsteken . Hoewel... Eva (dovish op Bokt0 wiens les ik vanavond reed kan natuurlijk ookwel eens met Pjelk gaan rijden. Heeft zij mooi haar wekelijkse rijuur ingehaald en kunen we gezellig met Pjelk en Beau naar buiten of met Marrit en Pjelk in de bak dressuren Lachen


joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:23

Goh, wat leuk voor je! Altijd leerzaam om op andere paardjes te rijden...

BinkyGirl

Berichten: 96
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:21

zow dat is leuk zeg! maar toch ook wel zwaar he 3 paardjes..
veel succes met ze!
xxxx stephanie

Ik had een hele lieve shet die is nu verkocht aan Angelique

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:19

Leuk joh! Nog een fjord Lachen
Weet je de afstamming ook? Tong uitsteken Schijnheilig

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 18:23

Jaa dit word echt een erg Fjordige vakantie! Ik heb geen idee van de afstamming, ik denk eigenlijk ook niet dat iemand van de manege daar iets van weet maar het is wel interssant. Misschien vraag ik het toch nog eens. He is trouwens een heel grappig Fhordje. Ze is heel smal (voor een Fjord) heeft dikke, half omvallande manen en een kort staartje. Bovendien is ze vrij klein, maar 1,35 m ofzo en heeft een heel schattig koppie. Ze ziet er echt een beetje als een jaarling uit terwijl ze al 10 of 11 is!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:38

Gaaf zeg.
Heel veel pkezier zeg,

Ik = jaloers .
Maar ik heb gelukkig ook me eigen paardje Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, beegee, ComscoreBot, DemiSisa, Fling, Kellyvanloon, Myrthe_bz, nijnthju, tienus63 en 7 bezoekers