weer sinds 2 weken geleden op fieky gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-01 22:29

hehe het is alweer 2 weken geleden dat ik van magnifiek af was gevallen zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 5&forum=15

maar vandaag ben ik er weer opgekommen nou ik ben eerst gaan los rijden beetje stappen en wat draven en toen kwam me instricteur zo wat gepraat en zijn gaan rijden het ging echt stuper ze was echt heel rustig,braaf,ontspannen heb zo lekker gereden heb weer een heel fijn gevoel i'm so happy
de stapmolen gaat nou gewoon niet meer aan als ik in de bak met haar aan het rijden ben.
daar is gewoon een duidelijke afspraak over gemaakt.
gister is ze ook mee naar het strand geweest kon ze dr energie ook een beetje kwijt en dat vond ze echt heerlijk (HOORDE IK)
ik moest het gewoon ef kwijt helaas heb ik nu erg last net adem halen nu gaat het wel weer beter wilde denet ook alleen maar ijs en water met ijs blokjes het was gewoon erg benauwd buiten.

ben weer helemaal (nog steeds) Lovers tja dat koppie doet het um he haha Party!! ze heeft zo'n lief koppie
ik heb me ribben ook nog geen rust gegund daar door heb ik nu weer last maar ik ga nu 2 weekjes op vankantie over 4 dagen dusd dan kan het een beetje beter over gaan