wedstrijdvragen! DRINGEND!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ivjee1213

wedstrijdvragen! DRINGEND!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:24

Hallo allemaal!

ik weet bijna wel zeker dat het hier goed staat :o

Ik heb een vraagje. Ik wil dus heel graag wedstrijden gaan rijden maar ik heb op het moment geen ruiterpaspoort maar daar zo nog een vraagje over. Ik ben niet lid van een club of manege o.i.d. maar hoe doe je dan mee aan wedstrijden.

En nu over het ruiterpaspoort. Ik ben mijn ruiterpaspoort kwijt, en nu zou ik wel graag een nieuwe willen. Weet iemand waar ik dat moet doen? :o

alvast bedankt :D

Sim

Re: wedstrijdvragen! DRINGEND!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:26

WD V -> MA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:26

als het om KNHS wedstrijden gaat. moet je je aansluiten bij een ponyclub en een startkaart aanvragen. Ruiterpaspoort heb je niet nodig

Ivjee1213

Re: wedstrijdvragen! DRINGEND!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:27

maar wat nou als ik een onderlinge wedstrijd wil rijden. Hoe kom ik er dan achter waar die gehouden worden? en heb je daar ook een startkaart voor nodig? ongetweifeld denk ik :o

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:28

Ruiterpaspoort kun je volgens mij regelen via fnrs, of bij een fnrs centrum in de buurt. Die organiseren ook vaak F proeven (geen officiële wedstrijden voor winstpunten, wel voor diploma's)

Als je officieel wil starten moet je wel lid worden van een rijvereniging volgens mij, en je hebt een startkaart nodig. Maar soms organiseren verenigingen onderlinge wedstrijden of oefenproeven waar je zonder startkaart aan mee kunt doen.

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:28

Volgens mij gaat het om FNRS......
Dan moet je inderdaad lid zijn van een manege waar ze dat organiseren, én heb je een ruiterpaspoort nodig. Moet je even de FNRS mailen als je hem kwijt bent :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:29

Als je onderlinge wedstrijden wilt rijden hoef je geen startkaart te hebben. Dan kan je gewoon gaan kijken bij maneges in de buurt wanneer er wedstrijden worden georaniseerd. :)

Ivjee1213

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:29

Oke dankje wel. Maar nou zit ik met nog een probleem... er is op het moment geen FNRS manege bij mij in de buurt :o eerst was dat psc-lichtenvoorde maar aangezien dat gesloten is kan het nu ook niet meer.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:30

Als je ruiterpaspoort kwijt is moet je gewoon even naar de fnrs bellen ( 0577408290 ) Dan krijg je eerst een computer aan de telefoon met een menu en daar kun je ook kiezen uit 'Ik ben mijn paspoort kwijt.' Ik gok zo dat je dan een secretaresse aan de telefoon krijgt die je gegevens wil hebben en je een nieuwe krijgt.

Als je op de hoogte wil zijn van manegewedstrijden bij je in de buurt, moet je gaan informeren bij de maneges die in je buurt zitten. Misschien hebben ze wel een website waar een agenda in staat.
Het beste lijkt me dat je op de sites van de maneges uit de buurt kijkt en daarna een belletje geeft. Wie weet willen ze jou wel opbellen wanneer ze een wedstrijd hebben.