Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha was het maar waar. 
Cassidy schreef:Paardenfluisteren kan iedereen leren. De Join Up, zoals hij door Monty Roberts en Annemarie wordt gedaan, is door iedereen te leren.
Een heel ander verhaal wordt het als je contact met een dier kunt leggen op spiritueel niveau. Als je vanaf een foto dingen over een paard kunt vertellen die je niet eerder hebt gehoord. Als je ook via de foto dingen over het baasje te weten kunt komen, zonder dat hij of zij daar eerder wat over heeft verteld. Dat is een gave.
Al het andere is te leren. Als je je een beetje in de paardenpsychologie verdiept, kun jij dat ook.

Cassidy schreef:Ik zou zeggen, plaats een oproep op bokt.
Wil je een leuk filmpje zien over de andere - niet spirituele kant, klik maar op het filmpje in mijn onderschrift. Dit kan iedereen leren.

LISAx schreef:Ik heb nog nooit een paardenfluisteraar meegemaakt waarvan echt geloofde dat het waar was.
Laatst was er een paardenfluisteraar bij ons op stal en die had het erover dat als je paard niet luisterde dat je hem een puntmuts op moest zetten zodat je paard contact kon maken met de cosmos
Kwam niet meer bij