Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janien schreef:Hoi
Ja, mijn vriend begrijpt ook al niet waarom ik daar zo moeilijk over doe en dat ik zelf moet kunnen bepalen waar ik mijn pony stal. Zit mezelf ook steeds in te prenten dat er ook heel veel pluspunten zijn zoals rijbak, geen hoefijzers meer nodig en het is er erg netjes. Ik hoop alleen dat hij met die minishet overweg kan anders moet hij alleen in de wei of bak, er staan verder allleen paarden.
janien schreef:ik heb geen opzeg termijn ik kan zo weglopen maar ik wil proberen toch even de maand vol te maken want ik heb wel betaald. Ik kan trouwens niet zeggen dat ik er geen geld voor heb want dat andere pension is wel wat duurder. Gelukkig heb ik een lieve moeder en schoonmoeder die willen me wel helpen.
eppie38 schreef:Ik zou gewoon eerlijk zijn maar omdat het best wel rommelt daar denk ik zou ik wel op de allerlaatste dag eerlijk zijn.
Vertel gewoon waarom dat je je ongemakkelijk voelt in deze situatie, dat je geen ruzie enz wilt maar niet zo goed tegen de spanning kunt.
Neem desnoods iemand mee die je hier in kan steunen.