Ik heb gisteren naar de lijst met de deelnemers van het europachampionat voor de haflingers gekeken....Een hele ontgoocheling eigenlijk. Niet één belg, in geen enkele van de disiplines... Komaan mensen, we moeten toch laten zien dat ook de Belgische hafjes er wat van kunnen! Ik doe mee met mijn 6 jaar oude merrie aan de galloprace, Ik race voor Itaalie omdat ik hier woon... Maar ik zou het al helemaal zien zitten als er ook een paar Belgen bij zouden zijn... Nederland doet wel mee; 2 in dressuur,1 iemand voor jumping nog iemand voor veelzijdighijd en ook iemand voor draf. Het is de 3de keer dat het championat gehouden wordt, het zal plaatsvinden in Meraan, Itaalie. De persoon in Belgie die zich met de inschrijvingen bezig houd is,
Niet dat hij veel te doen heeft gehad tot hier toe..Maar mischien als er iemand wild dat je nog zou kunnen meedoen als je snel bent.. Voor meet info, de officieele hafligersite;
Je gaat nu eenmaal niet snel even naar Italië... In elk geval jammer dat er hier (België) niet meer gedaan wordt rond de veelzijdigheid van de haflinger.
(topic staat niet goed)
SuperDonkey
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-09 17:03
Neej, da's waar maar uit Denemarken komen ze wel en da's ook niet naast de deur.
Ja, ik wist niet goed waar die moest staan de topic...