Boktrit manege bergemo.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Boktrit manege bergemo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 20:35

Even een verslagje dan maar Haha! Aangezien ik aan het wachten ben tot de foto's komen, en ik toch niets te doen heb..

Ik kwam eerst aan daar in de kantine, en toen zag ik een groepje staan. Ik wist wel bijna zeker dat zij het waren, maar ze waren ergens mee bezig (een cap passen) dus wachtte ik even (*bibber*) en was daarna naar ze toe gelopen. Helemaal verlegen enzo. Maar daarna ging het vanzelf wel weer wat beter Lachen Eerst zijn we even aan een tafel gaan zitten en even gepraat en foto's gemaakt e.d. En daarna werden de pony's 'onderverdeeld' Ik mocht op een pony genaamd Bruintje (die wendy (deedee) het leukst vindt daar Tong uitsteken ) Ik had niet verwacht dat het een halve fjord zou zijn }> Maar hij was wel lief. Beetje lomp alleen wel, vooral vergeleken bij ies.. We gingen ze eerst poetsen en opzadelen e.d. (gelijk moesten er natuurlijk heel veel foto's gemaakt worden Lips are sealed ) Daarna even in de buitenbak een paar rondjes gereden en even kennis gemaakt met de pony's, en toen zijn we op weg gegaan. Het was wel een leuke rit, alleen wel veel stap draf galop hele kleine stukjes (heel veel overgangen dus) Was best frustrerend.. Het was wel gezellig! Aan het eind van de rit begon het opeens te storten, dus wij tóch nog nat geworden. Terwijl we de rest van de rit geen last hebben gehad van regen. Toen we terug waren hebben we de pony's op stal gezet en zijn naar de friettent gegaan (was nog wel een eindje lopen Scheve mond ) Was super gezellig en ook daar weer veel foto's gemaakt ( Lips are sealed ) Ook een hele stomme van mij, maar die moesten ze persé verwijderen. En als ik me niet vergis is dat ook gebeurd Extreme duivel Daarna zijn we terug gegaan naar bergemo en hebben daar buiten op een bankje gewacht tot we opgehaald werden. Daarna is er nog een foto gemaakt waarvan ik dat niet zo leuk vind maar die zullen jullie nog wel te zien krijgen Tong uitsteken

Ik vond het een leuke dag. Was een leuk groepje en echt leuke mensen leren kennen Lachen

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:42

Hey leuk joh!
Ik heb daar een keertje met Anne (Annetje) een buitenrit gemaakt op wodka een fjord.

.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 20:49


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:33


Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:39

klinkt allemaal leuk,ook de foto's Lachen
waar ligt deze manege eigenlijk?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:09

In Heijen naas Centerparcs het Heijderbos.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, AmenteC, Celebi, desi92, ElinaSK, Folani, horssie, Laj1, micksage, neline11 en 94 bezoekers