Even later kwam Wendy en toen ik aan het betalen was, kwamen Linda, Monique en Yentl eraan. Toen hen ook aan het betalen waren kwam Leoni ook. En toen was het wachten op Fleur en Ingrid zij waren er om kwart voor een.
Toen hebben we foto’s gemaakt en wat gepraat enz. En toen was het half twee en mochten we de pony’s op gaan zadelen.
We reden op:
-Leoni op Bruintje
-Yentl op Mariska
-Linda op Hercules
-Fleur op Bo
-Ingrid op Wodka
-Monique op ? ben ik eventjes vergeten, het was in ieder geval een fjordje.
-Ik op Obelix
En de leidster ging op de haflinger Iolus (die tijdens de rit niet zo lief was

Ik vond de rit heel erg leuk, alleen werd ik een beetje ziek van de vele overgangen. Het was steeds een meter draven en als er dan een takje op het pad lag, gingen we weer stappen totdat iedereen over dat takje heen was. Hoezo onzinnig?

Obelix was heel erg lief, alleen galoppeerde hij niet zo fijn. Hij had ook erg veel last van vliegjes die op zijn hoofd kwamen zitten.

Toen we alweer bijna bij de manege terug waren, ging het opeens heel erg hard regenen en waaien. Alle pony’s wilden toen natuurlijk graag met de kont in de wind en mijn pony liep daarom gewoon de straat op. Helemaal doorweekt kwamen we weer aan op stal, waar een van de pony’s midden in de gang ging plassen!

Tijdens de rit heeft Monique ook een paar foto’s gemaakt.
Na de rit zijn we naar Heijen gelopen (25 minuten lopen denk ik) en daar hebben we bij de Schnitzel friet gegeten. Het was daar heel gezellig, ook al konden we elkaar niet altijd even goed verstaan! Ook daar zijn weer foto’s gemaakt. (waar niet?

Toen zijn we weer terug naar de manege gegaan. Ik werd bijna meteen weer opgehaald, dus ik weet niet of er verder nog iets leuks is gebeurd.
Ik vond het een hele geslaagde (eerste) Bokt-meeting!

Binnenkort plaats ik foto’s van de meeting op Bokt.