We moesten van Zevenaar naar Arnhem, naar Apeldoorn, Deventer, en iets verder was dan Bathmen.
Dus ik dacht: dat is best ver rijden toch?
We stappen in de auto, gaan tanken, ik eet mijn m&m's zakje driekwart leeg (ging heeeeel vlug

Ik deed mijn ogen weer open en we reden Deventer voorbij.
Die reis naar Bathmen...
Was dat nou alles

En ja ik moet toegeven: het was er nog mooooooier dan op de foto's hier op Bokt.
Echt waar.

We werden verwelkomt door Kims moeder, Kim, zusje plus vriend, Jos (vriend van Kim en Joshua op Bokt en zoon van Greetje hier op Bokt }> ), en daarna...
Daarna kwam de rondleiding.
We hebben enorme lol gehad, ook omdat Jos NIET op de foto wilde.
Gelukkig werd ik wel gezoend, nooit geweten dat dit zo moeilijk gaat met twee petjes. Botsing...

Er waren nog geen dieren op de boerderij, de stallen waren nog niet klaar.
Maar over twee weken gaan we weer naar Bathmen en dan hoop ik EINDELIJK de hengst Orbaldo en de andere beestjes (Lodewijk bijv.) te zien!

Het was de trouwdag van de ouders van Kim, en ze hadden taart meegenomen!
We werden dus getrakteerd op heerlijk gebak en op feestelijke stemming!
Binnen in huis wilde Jos nog steeds niet op de foto, maar ik trok me er niet zoveel van aan.

Ik heb uiteindelijk zelfs Jos zijn petje eraf getrokken terwijl ik achter hem stond, en toen kon Kim met onze camera ff foto nemen van zijn mooie kale koppie.

Echter Jos trok MIJN Boktpetje ook van mijn bijna kale koppie af, en toen waren onze hoofdjes beiden 'bloot'...

Meteen foto en ja... die MOET op Bokt komen toch?
Als Peter dinsdag tijd heeft dan gaat hij de foto's op ITP plaatsen!
Niet alle, maar wel de 'leuke' zeg maar. }>
Jos, maak je geen zorgen, je blijft knap hoor. Tenslotte ben je een broer van Sundancer (Tony) en Yootha, dus...
Keep the beauty in the familie!

We gaan over twee weken terug naar de boerderij, als de stallen af zijn en de dieren er zijn.
Dan maken we weer foto's met de nieuwe digi en... ik hoop dat het mooi weer is! Dan komen er ook rijfoto's toch Kim?

Bedankt voor de mooie dag Kim en de rest!