Om half 10 moesten we aanwezig zijn,en om 10 uur moesten we het theorie-examen maken.Iedereen had een verschillent vragenblad.
Ik vond het niet echt moeilijk,maar er zaten wel instinkers bij.
Daarna moesten we nog een heel tijd wachten.Toen inrijden in de bak.
Prinses was niet echt braaf,ze wilde bij een heel stuk bak niet komen.
Ze ging een paar keer protesteren,omdraaien en dan wegcrossen naar het andere eind van de bak.Ook ging ze een keer overeind,gelukkig ging ze snel weer met 4 benen op de grond.We moesten daarna een vestje om,raad maar, ik had het getal 13

Eerst tuig inspecteren,dan afsteigen,dan er weer op.
Daarna gingen we het gras op,verlichten zit,een hindernis,door 2 zeiltjes heen etc. Dat ging best goed.Toen moesten we dus de weg op,ook dat ging prima.Prinses moest ook voorop,en toen ging ze na een tijdje stilstaan om naar paarden in een wei te kijken

Voorderest ging alles goed.Na een heel tijd wachten was het eindelijk zover.Eerst een hele preek in het algemeen,daarna de uitslag.
Eerst werden de mensen opgenoemt die niet geslaagt waren voor het theorie gebeuren,Daphne (mrnino) Janneke en Mikki waren de slachtoffers,Daphne en Mikki met 9 fout,en Janneke met 8 fout.
Ik had 6 fout,van de 35, je mocht er 7 fout hebben.
Joyce (kimberley) had er 7 en dat was op het laatste nippertje.
Maar voorderest was ik best tevreden,want zoveel aandacht had ik nou ook weer niet besteed aan het boek