Ik had de brief geschreven, maar kreeg geen brief terug... maar toen werd ik op een avond gebeld door de fokker!
Hij vond het hartstikke leuk om weer een wat van Raysa te horen en we hadden een tijdje gebeld. Hij heeft toen het een en ander verteld over het karakter van de moeder. Echt vreemd, ze heeft compleet hetzelfde karakter als raysa

Heel leuk om te horen dus! Maar toen zei ie dat ik wel een xtje langs mocht komen. En ja dat laat ik me geen 2e x zeggen

Dus vandaag ging ik met mn moeder op stap. Echt super aardige mensen en ze woonden mooooi

We wisten niet precies welk huis het was, maar toen zagen we ineens een stuk of 10 paarden in de bak staan en er keek er 1tje richting de weg, toen wist ik t meteen, dat was de moeder! Dat koppie, echt exact t zelfde als die van Raysa

Naja we hebben een tijdje met die mensen gepraat en ik heb een foto mee gekregen. Ze konden jammer genoeg de fotos van Rays al veulen niet meer vinden.
Toen zijn we naar de paarden gegaan en hebbenwe een tijdje gefilmd en ik heb een aantal fotos gemaakt. Heel leuk allemaal

Hieronder de foto van de moeder:
En raysa
En wat vinden jullie? Ze lijken op elkaar he