Snik, Mambo is ernstig gewond........

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:07

Goed nieuws, gefeliciteerd. Ik hoop dat Mambo nu snel weer opknapt

hobbelheks

Berichten: 8845
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:28

wow ik ben zo blij voor je.
Heb het topic gevolgd ook al heb ik niet eerder gereageerd omdat ik toch geen nuttig advies kon geven.
Nog even veel succes met je mannetje en dan komt het zeker weer goed!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:53

Gelukkig maar!
Ik hoop dat het snel weer goed gaat! Sterkte nog!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:00

hopen dat het nu over gaat...maar niemand met een trailer in de buurt?waar woon je dan midden in de stad?in mijn straat staan er zowieso 3 en er zijnmaneges in de buurt enzo met trailers nouja maakt ook niet uit veel sterkte en goed erzorgendanmaar he

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:12

KEIGOED!!!
Zo zie je maar dat het er soms erger uitziet dan het is. Je staat wel doodsangsten uit op zulke momenten.
Nou, verder veel geluk gewenst en hou hem maar goed in de gaten.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 20:21

Kwam eigenlijk door de DA die het meteen over een breuk had. Een breuk in het achterbeen is voor een hengst die gaat dekken niet de meest optimale situatie dus het leek idd erger dan het was.
De wond is echt goed schoon nu, ik week goed in de Biotex en er komt nu geen pus meer uit.
Mambo is gelukkig en ik dus ook!

Lielle

Berichten: 66266
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:38

gelukkig maar voor jou en Mambo! Einschuss is geen pretje, zoals je inmiddels, gelukkig is je dat bespaard gebleven.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 11:02

Ben idd erg blij dat hij geen einschuss had, kreeg er helemaal de rillingen van!
Met Mambo gaat het nu echt ontzettend goed, pootje is weer mooi dun en droog, ik week nog wel steeds met biotex en verzorg zijn gewricht en pees met koelende gel, vind hij heerlijk!
Thessa (Uriah hier op Bokt) is net even hier geweest om een zadel op te halen en volgens haar is mijn veearts de "king of Drenthe" hij heeft ook zijn eigen kliniek (hihi, wist ik niet eens) en hij schijnt erg goed te zijn dus ik heb er erg veel vertrouwen in dat het nu gewoon over is en dat mambo's pootje weer helemaal goed is (ik heb zijn tel.nr. via de DA praktijk gekregen dus ik kon deze beste man nog niet, moet maar bij hem blijven denk ik Haha! )
Goed nieuws dus en wij zijn nog steeds blij!!!!!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:43

beter dat het nu weer goed gaat,nouja goed beter !geef je pony mar een dikke knuffel van me

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:45

Heey,goed nws dus uiteindelijk!!Lekker dat het nu de goeie kan op gaat!Een hele geruststelling dat je nu weet wat het is ... Ps:wie heb je als veearts Hans D?

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 23:23

Nee, mijn veearts heet Weggemans, geen idee wat zijn voornaam is maar hij schijnt erg goed te zijn.
Ook wel prettig dat hij zijn eigen kliniek heeft, is hier maar een klein stukje vandaan, ik was gewend om met de paarden altijd van Amsterdam naar Utrecht of Wassenaar te gaan maar hier in Drenthe heb ik hem gewoon om de hoek zitten bij wijze van spreken Haha! ik blijf dus lekker bij hem!

Rhys
Berichten: 6354
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 19:35

Is dus Geert Weggemans, heeft zijn eigen kliniek aan het Oranjekanaal, bij Beilen.
Ikzelf ben niet zo kapot van hem trouwens...zou hem niet de king van Drenthe noemen. Maargoed, het hangt er ook net vanaf waar je een veearts voor nodig bent.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 21:12

Dat King of Drenthe vertelde iemand anders mij, ik heb zelf niet zo veel ervaring met hem behalve dit geval dan.
Wat zijn jouw ervaringen met hem? Ben wel erg benieuwd! (doe maar per pb)

Alja

Berichten: 25661
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:43

hoi t@nj@
heb ook het hele topic gevolgd en ben blij voor je dat het zo goed is afgelopen en hopen dat het zo blijft

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 00:57

Poeh... heb net dit topic pas gelezen; wat een verhaal zeg Scheve mond !! Gelukkig gaat het nu de goed kant op met hem Lachen !
Nog even en dan kan je met een zucht van verlichting op deze nare tijd terug kijken Knipoog !!