JoycexLynn12 schreef:Maar waarom heeft je vriend dan helemaal niks gedaan? Of inmiddels je man?
Hij had je vader toch tegen kunnen houden en kunnen zeggen waar ben je mee bezig?
mijn vriend is naar ons huis gegaan om wat spullen op te halen.
mijn vader heeft hem toen bedreigt met een mestvork /hooivork
JoycexLynn12 schreef:Ook zeg je dan je weet waar je paarden staan.. Als ik jou was zou ik toch maar eens gaan kijken, je zegt zelf dat ze bij een man staan die ze niet goed verzorgd.. Nouja als ze er zo slecht bij staan kun je het aangeven bij de dierenmishandeling?
ze krijgen voer en hooi en zien er goe uit. maar het is wat hij er voor doet als ze ziek zijn.
paard met koliek gaat gewoon naar het slacht.
ik heb hem ooit een naald met spuit zien laten vallen . hij raapte die gewoon op uit het vuil en hop de naald in het paard zijn nek.
ook een merrie die al 3 !! dagen !!! aan het veulenen was daar heeft hij geen dierenarts voor gebeld met gevolg veulen dood en de merrie helemaal aan het rillen en beven.
ik was toen net die week met verlof anders had ik verdorie zelf een dierenarts gebeld
verder mercy iedereen voor de lieve woordjes.
ik wil wel heel graag mijn paardjes weerzien . maar ik ben bang dat ik daar weer aan kapot ga...
dit doet zo verdomd veel pijn .