Aangekomen bij Alice(Supertje) hebben we eerst even gekletst over van alles en nog wat

Daarna heb ik foto's gezien van Jordy..en toen we wat gegeten hadden zijn we op de fiets naar Jordy gegaan.
Toen ik Jordy weer zag,was dat wel eventjes raar,hij ziet er toch wat anders uit..hij is breder en groter geworden en hij heeft nu ook spieren gekregen.
Toen gingen we Jordy poetsen..en opzadelen en gingen we naar buiten.
Ze hebben daar echt een prachtige en rustige omgeving! echt geweldig is dat! je kunt daar echt heerlijk rijden...en dat heb ik mogen ervaren

Ik mocht dus op Jordy buitenrijden,ik vondt het echt helemaal geweldig..het was echt genieten voor mij!
We gallopeerde een stukje door het bos,ben een grote heuvel opgeweest..wat Jordy wel erg leuk vondt..en op de terugweg heb ik nog op een hoge dijk gegallopeerd..het was echt super!
Jordy was ook echt superbraaf...hij is echt verandert..kwa rijden.hij is gewoon veel braver geworden.
Toen we terug kwamen hebben we Jordy afgezadelt en nog even na gepoetst...en toen zijn we naar huis gegaan.
Ik vondt het echt een hele leuke dag en ik heb het echt gezellig gehad,vandaar dat ik het even met jullie wou delen.
Groetjes Simone