Informatie voor mijn eerste onderlinge wedstrijd HELP

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Humphry

Informatie voor mijn eerste onderlinge wedstrijd HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 23:55

Hoop dat het hier goed staat,want kon zo 1,2,3 niet een topic vinden waar specifiek gepraat word over onderlinge wedstrijden..

A.S zaterdag start ik mijn eerste onderlinge wedstrijd op een andere rijvereneging...
Ik ben 21...heb een D-pony en ga proef 4 en 3rijden van categorie B..
Nu zie ik op de startlijst dat ik tussen de pony's ben ingedeeld..
Ik heb er niet veel verstand van maar ehm boven je 18de moet je toch tussen de paarden starten of is dat alleen voor officiele wedstrijden?? :o
De rijvereneging bellen heeft geen zin,simpelweg omdat het een kleine vereneging is,waar ze 'denk ik' geen telefoon hebben want op de site is NIETS te vinden...
Heb van de week al gemailt hier over maar heb geen mail terug gehad..
Nog even wat vraagjes:
Hoeveel knotjes moet je maken? een oneven getal toch? 13 ?
Moet de staart ingevlochten zijn?
Mag je starten met witte bandages?

Sorry voor de vele vrage,maar iedereen in me omgeving rijd of gewoon officiele wedstrijden of geen wedstrijden dus niemand weet dit :o

Gr chantal.

Sammyy

Re: Informatie voor mijn eerste onderlinge wedstrijd HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:59

Ik neem aan als je je als eerste al eens aan de regels van de officiele wedstrijden houdt, dat het nooit verkeerd kan zijn. WBT het tussen de ponys rijden met je 21e, sja, dat ligt dan denk ik aan de vereniging. Het hoort iig niet :n

Succes iig!

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 00:02

Oke dankje wel...:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:04

WD V -> MA omdat het om onderlinge wedstrijden gaat.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 23:27

LoveBaileys schreef:
Hoeveel knotjes moet je maken? een oneven getal toch? 13 ? wat je mooi vindt en wat goed bij je paard past, de een heeft er 7 de ander heeft er 21
Moet de staart ingevlochten zijn? dit mag wel maar is niet verplicht, als je paard een erg ruige staart heeft kan het mooier zijn.
Mag je starten met witte bandages? Nee, dit omdat het, het lopen van het paard kan beinvloeden, Losrijden mag wel, tijdens de proef moet alle beenbescherming af!

Sorry voor de vele vrage,maar iedereen in me omgeving rijd of gewoon officiele wedstrijden of geen wedstrijden dus niemand weet dit :o

Gr chantal.

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben, en wacht rustig op het antwoord van je mail.
Voor de meeste mensen is het wedstrijd secretariaat vrijwilligers werk en doen ze dit naast een fulltime baan/huishouden/eigen paarden en andere dingen in.

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 09:50

Wedstrijd is al ff gelee gereden dus hier mag een slotje op :)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:14

We plaatsen in principe geen slotjes op verzoek (behalve bijvoorbeeld op FZ als het antwoord op de vraag gegeven is, dus als er niet meer gereageerd wordt op dit topic zakt het vanzelf naar beneden :)