Ik ben ook opzoek naar aparte laarzen en ik zag laatst een meisje rijden met gewone bruin leren laarzen maar dan die bovenste flap een burberry stof die vond ik echt zo mooi alleen ik heb geen idee waar je die kan halen.
misschien heeft lipica wel zoiets link staat in mijn onderschrift heb er zelf ook laarzen van en ben super tevreden heb dan wel geen aparte gewoon zwarte maar kom er weleens voor een kleine reparatie b.v nieuwe zolen, en dan staan er ook weleens hele aparte laarzen.
Unseen
Geplaatst: 24-08-09 20:54
Krokodillenleer... ohmy.
Ik heb zelf laarzen ik in Nederland nog niet eerder gezien heb, maar verder zijn ze vrij doorsnee. Ik heb bruine rundlederen ( ) R.M. Williams laarzen, een Australisch merk. Deze; http://www.molonys.com.au/images/rm_topboot.jpg
Dan kan je net zo goed zo'n 200 euro weggooien of aan mij geven en voor het geld dat je overhoudt je laarzen bij Lipica laten maken. Dat doet zij namelijk ook Als ik haar site goed begrijp komen mijn laarzen bij haar op 575 euro !!!! terwijl ik er 220 euro voor heb betaald bij Lipica. Het stomme is dat 'haar' laarzen in de zelfde ruimte klaar staan als alle lipica laarzen dus iedereen kan het zo zien.