We hebben een heel konijnencomplex hier

In 1 v/d hokken zitten 2 vrouwtjeskonijnen bij elkaar.
Ik zat vandaag op mijn kamer, komt mijn broertje ineens bij me.
"Mogen de konijnen bij elkaar in de ren?"
Ik: "Huh?? Heb je vast verkeerd gezien, het zijn 2 delen. Maar ik kom wel even *zucht*"
Kom ik bij de ren, schrik me kapot!!!! De 2 konijnen uit een hok die in de ren staat hebben op de 1 of andere manier het hok opengekregen

En ze hebben flink gevochten!! Er is nu 1 konijn met flink wat plukken haar weg en wat oppervlakkige wondjes, maar niks ernstigs gelukkig.
De andere 2 hebben niks.
Maar 1tje..........Die is blijkbaar zo in paniek geraakt dat ze het gaas in gevlucht is. Het is van dat 'gaas' maar dan met grotere openingen, en van een soort groen materiaal (ben niet zo technisch

Daar is het konijn dus met de kop in klem komen te zitten, hoe ze het in vredesnaam voor elkaar heeft gekregen

En haar neusje zat helemaal onder het bloed! Zag er dus niet lekker uit

Ik ben dus meteen met een soort tang ofzo de ren in gegaan, eerst een tijdje bij haar gezeten want ze was helemaal in paniek, probeerde los te komen en daardoor was ik echt bang dat ze zou stikken ofzoiets, want die opening was echt maar zo klein!
Na een tijdje werd ze gelukkig rustig, en heb ik het gaas kapotgekregen.
Vaders meteen aan het werk gezet voor nieuwe hokken

En nu huppelt ze alweer vrolijk rond

Goed, dat was dus het verhaal hoe de koelbloedige dappere redder haar konijn bevrijde

Dus als er nog iemand 1jarige konijnen wil, we hebben 2 mannetjes en 1 vrouwtje en ze zoeken een goed huis