GZ Bruidspaar dat mijn pony leende voor trouwfoto's,Dronten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

GZ Bruidspaar dat mijn pony leende voor trouwfoto's,Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:55

Ongeveer anderhalf jaar geleden, misschien langer, heeft iemand mijn pony geleend om trouwfoto's mee te maken, op de Flevomanege in Dronten.
Ik had mijn pony net uit de wei gehaald toen er een bruidspaar aankwam, zij wilden graag foto's met een paard/pony. Er was verder niemand op stal en van mij mochten ze mijn pony wel even lenen voor de foto's. Ik heb hem gauw een hoofdstel ingedaan en hij is met hen op de foto gegaan. Ik ben alleen vergeten te vragen hoe deze mensen heetten, en of ik de foto's mocht zien als ze klaar waren.

Inmiddels is mijn pony er niet meer en ben ik toch erg nieuwsgierig geworden naar de foto's, vandaar mijn oproep.

De foto's zijn gemaakt in het najaar (ik denk in 2007), op de Flevomanege in Dronten.
Zowel bruid als bruidegom reden volgensmij geen paard. Ze hebben op de foto ook alleen naast hem gestaan, ze hebben er niet op gezeten.
Ze hadden ook een zoontje mee van ongeveer 8 jaar, met hem zijn er later nog foto's gemaakt in het stro. De foto's zijn gemaakt in de stal, en zijn geen foto's gemaakt buiten. Het regende toen het bruidspaar aankwam. Ze hadden van te voren niks geregeld met de manege en gingen er op goed geluk heen, ze hadden dus geluk dat ik op stal was.

Denkt iemand te weten wie deze mensen zijn? En hoe ik met hen in contact kan komen? Stuur een PB!!
De foto's zijn gemaakt met deze pony
Afbeelding

Tanja

Re: GZ Bruidspaar dat mijn pony leende voor trouwfoto's,Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 16:54

OV is alleen voor de zoektocht naar paarden/ponys die "kwijt" zijn en naar vorige eigenaars van je paard of pony als je meer wilt weten over het verleden van je paard/pony.
Dit topic hoort dus niet op OV, dus ik verplaats het even.
OV-->PP