Wat een charmeur, zo onweerstaanbaar! Dat kleine bruine hengstje, nu twee dagen oud.... Dat hij nooit meer weggaat staat al vast. En dat ik er alles aan ga doen om deze topper ook onder mijn kont te krijgen straks, ook!

Ik was net weer even op stal bij kleine lummel. Die blik in zijn oogjes, zo hondsbrutaal en tegelijkertijd zo onweerstaanbaar kjoet. Hij verleidt je waar je bijstaat.
Halstertje weer even afdoen, okay vrouwtje, omdat je het zo lief vraagt.... Wil je er ook een kusje bij? *snuffel*
Meneer had ineens jeuk achter zijn oor.... *krabt met beentje* Ik ging hem dus even helpen krabben, omdat ie er zelf niet helemaal bijkwam. Vond ie heeeeerlijk.....

In de wei loopt ie ook heerlijk te dansen, rustig galopje heen, pirouette op de plaats en rennen terug... En Jurga er maar achteraan *hijg, puf*.
Vooral je hele lijf op stand 'showbink' zetten en iedereens aandacht trekken....

Pap is ook al helemaal weg van zijn hengst. We zijn al helemaal aan het idee gewend. Hij blijft, da's absoluut zeker (was ook al de bedoeling, maar goed...)!
Vandaag zijn we zelfs al op een menkar uitgeweest voor ons toekomstig tweespan. Pap wil graag vast tweespan mennen leren en dan gaan Jur en Harald er samen voor. Kan helemaal geen kwaad, die ervaring. Dus die verhalen komen jullie ook nog wel vervelen.
Ik wil hierbij nogmaals alle mensen even bedanken die op kraamvisite zijn geweest, echt hartstikke leuk! (pap voelt zich stiekum ook best vereerd hoor!)
Degenen die de kleine toekomsttopper ook nog willen komen bewonderen..... Beware: Hij verleidt je waar je bijstaat! (en niet te vergeten: hij gaat met niemand anders mee dan met mij