Ik had een advertentie op marktplaats gezet, omdat ik nog steeds geen verzorgsters voor de paarden had gevonden en het toch nu wel tijd werd!

Na twee keer grof de fout in zijn gegaan met verzorgsters, ga ik het nu nog 1 keer proberen. Ik heb een meisje (die kan ik al wat langer) aangenomen voor in het weekend om samen met mij te rijden en te helpen met dingetjes...ze is wat jonger dan ik in gedachte had, maar ik kan haar al langer en ze is erg volwassen met de paarden en niet alleen op rijden gericht. Ze zocht nog steeds een verzorgpaard en hoefde niet te rijden....er 1 hebben was al goed! Super

Maar ik had dus een advertentie gezet voor iemand doordeweeks leeftijd vanaf 17 jaar. En ik heb daar een aantal reacties op gekregen, maar er was er maar 1 eigenlijk die ik serieus vond. Een moeder met dochter waren op zoek naar een paard, 20 jaar rijervaring en recreatief-ingesteld en niet vies voor klusjes op stal. Dat ga ik dus proberen, want ik ben al die meisjes die denken dat ze alles kunnen helemaal zat.
Heb er al een paard door verloren en mijn Brechje hebben ze pijn gedaan........dat dus nooit meer