Tjalko gaat verhuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Tjalko gaat verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 15:30

Is dat wat, komen er 2 mede-bokkers bij mij op stal staan, ga ik weer weg. Maar goed, ik was het vrijdag ineens helemaal zat! Ik was voor de tweede keer die week in de hondenschijt gestapt die werkelijk overal op het erf ligt en ik was er meteen klaar mee! Ik ben in mijn auto gesprongen en naar de stal waar Hanneke (Gozer op bokt) staat gereden en heb meteen een stal gereserveerd.

Ik sta nu bijna 9 maanden op mijn huidige adres en er is al een hoop gebeurd en verbeterd, maar nog lang niet genoeg. We hebben nu een prachtige binnenbak van 25 bij 60, maar helaas word die zelden getrokken zodat je altijd binnenhoefslag moet rijden (tot ook die veranderd is in een loopgraaf). De buitenbak was prima, maar sinds er een paar vrachtwagens zand in zijn gegooid (waarom dat nodig was, weet helemaal niemand), kan je er niet eens meer in longeren en de longeerbak laat nog wel een jaartje op zich wachten… Verder is het altijd druk met kinderen, er word geschreeuwd, gedraafd door de stalgangen (heel apart) en als je er iets van zegt, kan je een grote mond terug krijgen. Kortom, de irritaties werden elke dag groter. Het zijn gewoon geen paardenmensen (en ik ben een ongelofelijke kritische muts, maar dat mag toch?)!

Tjalko komt te staan bij dressuurstal Maya de Hoog in ’s Gravenzande. Een pokkeneind weg, maar hij krijgt het er heerlijk en ik, hoop ik, ook! Hij krijgt een heel mooie box met een buitenluik en binnen tralies, er word 4 keer brok en kuil gevoerd, de buitenbaan van 20*60 word elke dag getrokken, er is een mini binnenbakje voor erg rotweer, er is een paddock en een longeercirkel en, het belangrijkste, er is weidegang in de zomer! Nou is dat echt een luxe in deze regio, dus ik ben helemaal happy!

Ik moet alleen even uit gaan zoeken bij welke stallen ik in de directe omgeving kan gaan starten (onder de man). Dus wie bekend is in de omgeving, mag het zeggen!
Laatst bijgewerkt door Mrijn op 22-04-03 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:14

he marijn!
zo toch maar weggegaan zie ik. Per wanneer ga je?
Hopen dat je het daar beter naar je zin krijgt
groetjes, Ingrid

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 16:17

Ha Ing,

Ik ga er per 17 of 18 mei naar toe. Als er voor die tijd iemand in mijn box wil, kan ik eerder, dus daar ga ik nog even aan werken. Nu ik heb opgezegd is het helemaal moeilijk om positief te blijven.

Hoe is het Mirage? Staat die ook al lekker van het gras te genieten?