Ik dacht laat ik maar gelijk trailer mee nemen want vanaf de foto was ik helemaal verliefd.
En daar stond hij dan, naamloos en nog erg smal (3 jaar) een kanjer, echt een hengst (vorig jaar al 6 merries gedekt) maar wel super gaaf.
Hij kan super bewegen en was nog braaf in omgang ook.
Dus hij mocht mee naar huis....
Er werd al snel een naam bedacht, Noell dat pastte goed bij hem en aangezien vele van onze paarden met de N beginnen kwam dit mooi uit.
Onderweg in de trailer was hij super braaf, stond keurig stil en had niet eens gepoept (mijn merries poepen altijd onderweg).
Thuis even laten zien dat hij hengst was maar wel handteerbaar.
Hij mocht bij Patser in de wei en aangezien hij bij de vorige eigenaar niet in de wei kon en alleen maar op stal stond en een uurtje in de bak was hij helemaal uitgelaten.
Nog even staan dromen van zijn super gangen en toen werd het even knokken, Patser is een 3 jarig hengstje en vond die nieuwe maar wat intressant maar toen hij er achter kwam dat ze beide van het zelfde geslacht waren vond hij het iets minder.
Het viel me alles mee.... daarna waren ze samen de wei aan het verkennen in een snelle bok galop dus denk dat die 2 het wel redden samen.
Ga nu nog ff heen om te kijken.
Laat hem ff paar dagen wennen, dan ga ik hem rustig aan het werk zetten en mag hij de merries dekken...
Mocht je nog op zoek zijn, Patser en Noell willen graag helpen je merrie drachtig te worden.