Het paard is van een kennis, die door persoonlijke problemen even aan het eind van haar latijn is, en niet meer wist wat ze met haar dierbare viervoeter moest.
Toen heb ik aangeboden dat hij wel bij ons kon staan, we hebben immers land zat!
Ook heeft deze Shire bij Chester gestaan in de kudde, toen we hem kochten.
Het is echt een prachtbeest! Het is een 4 jarige zarte ruin.

Ook mag ik af en toe eens met hem rijden e.d. enorm leuk!
De paarden staat inmiddels allemaal op het land, nu staan er dus 5: Chester, Pompidou, Tamaartje, Floortje (logeetje van Max hier op bokt) en nu dus Harry.
De pensionstallen zijn inmiddels af, (echt prachtig!!) en we zijn nu bezig met onze eigen privéstallen.
In de eerste week van mei ligt de bak er al ( 20x60) , en per 1 mei gaat de stal ook open.
Binnenkort wordt de boerderij zelf gesloopt, en gaat de aannemer aan de slag.
Het is allemaal geweldig, die paarden lopen nu op iets van 8 hectare, en dat is zo'n prachtig gezicht! Volle rengalop, en Chester harry en Pompidou lopen dan onwijs te showen met zijn drieen!

Tamaartje is waarschijnlijk drachtig, want die buik groeit behoorlijk, en ik meen toch echt wel wat te voelen.
Binnenkort komt de veearts, voor Pompidou, want die heeft weer wat uitgevreten in het land en loopt knap beroerd. Muts.
Het gaat allemaal heel lekker, ze genieten met volle teugen.