Instructrice verrast }:) (jarig)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Instructrice verrast }:) (jarig)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 10:53

Mijn instructrice was afgelopen zondag jarig wat ze mij pas woensdag(na enig aandringen mbt de oorsprong van haar nieuwe zadel) vertelde.
Schande natuurlijk,jarig zijn en dat niet eens even van te voren melden Bloos
Maar ze is er niet zo makkelijk vanaf gekomen. Zoiets moet gevierd worden toch?! Haha!
Zo gezegd zo gedaan, dus ik begon samen met een stal/lesgenoot de verrassing te plannen.
Gisteren, wat manden en bloemen gekocht, en de versiering +borden tekst in orde gemaakt.
Vanochtend was het dan zover, precies een week na haar verjaardag(en het is ook nog eens pasen Party!! ) gingen wij in alle vroegte naar haar huis, waar wij de stal met de nodige slingers hebben versierd,(ok alleen de buitenstallen waar haar 2 eigen paarden staan) Ik moet zeggen met de slingers en ballonnen zag het er erg feestelijk uit. De paarden wisten niet helemaal wat ze van de ballonnen moesten denken, maar na wat aandacht Ach gut hebben ze zich voorbeeldig gedragen, ze hebben geen geluid gemaakt
Ook de hond heeft zich niet laten horen, maar daarvan wisten we eigenlijk al dat waken te min voor hem is Schijnheilig
Op de 2 hoeken van het dak hebben we aan de dakgoot de manden met bloemen gehangen, erg leuk al zeg ik het zelf.
Op haar glazen deur hingen we een geel papier met de tekst " Vrolijk pasen, oh en Caroline, nog gefeliciteerd met je verjaardag" met daaronder een pijl richting het erf.
Op het erf hing aan de boom een 2e tekst "Je dacht toch niet dat je er zo makkelijk onderuit kwam hè?" met een doosje celebrations op de takken, en een pijl naar de stallen, die ze natuurlijk al lang gezien had, maar toch.
Bij de stallen nog een laatste tekst, met onder andere een hint mbt de afzenders.
Nadat we dit in scène hadden gezet maakten we weer dat we wegkwamen, en zojuist ging mijn telefoon...
Ze vond het erg leuk, en ging alles minstens een week laten hangen, verder wist ze bij het eerste papier al dat wij de schuldige waren, kon ook eigenlijk niet missen, er zijn maar weinig mensen zo gek om dit te organiseren, hier in de buurt iig. Tong uitsteken
Kortom het was erg geslaagd, al is het wel jammer dat we haar gezicht niet konden zien....

Voor diegene die zich afvragen waarom we al die moeite hebben gedaan; mijn instructrice is gewoon geweldig Lovers afgezien van het feit dat ze goed en leuk lesgeeft, is ze nooit te beroerd om te helpen, bv door een paar uur met haar trailer te komen om het laden te oefenen, en hiervoor weigert ze betaald te worden. Ook lopen de lessen regelmatig 15 (tot 45) min. uit "we gaan nog even door want hier moet hij doorheen, of hij gaat nu zo lekker" Dus zo af en toe willen we haar eens extra in het zonnetje zetten, en dit x was haar verjaardag een mooi excuus.
Laatst bijgewerkt door ylva op 20-04-03 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 10:55

Geweldig!!! moet je ook zuinig op zijn zo'n fijne instructie!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 11:04

Wat een harstikke leuk idee van jullie, maar als ze zo'n fijne instructrice is moet je er ook zuinig op zijn.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30608
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 08:44

Wel een leuk idee. Ik heb ook een superinstructrice, maar weet ook niet wanneer ze jarig is. Moet dat toch eens vragen eigenlijk.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bolletje29, Hobbyhorse, horsepower14, Jadero, Phonix en 94 bezoekers