Genderose is bijna zover!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Genderose is bijna zover!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 21:24

Jaja, eindelijk weer wat veranderingen. Nu kegelt ze (zondag beetje nu echt helemaal). Ze druppelt al een aantal weken melk, en oko haar achterhand is al slapper, maar dat kegelen zegt hopelijk dat het snel komt!! Mischien vannacht wel Haha!
Ik ben zoooo benieuwd, en ook zooooo zenuwachtig. Genderose verliest namelijk ook bloed (poreus bloedvat dat bij het liggen steeds opengaat) en de vorige twee nachten was het echt abnormaal veel Lips are sealed Ik hoop zooo dat het goed gaat!! Genderose heeft gelukkig geen last meer van lichte koliek, dat ze wel een paar nachtenheeft gehad. Vooral de eerste week dat ze het birthalarm ophad, is het baasje er zowat elke nacht uit geweest, omdat ze lichte koliek had, of gewoon lekker plat ging liggen slapen . Oko zat de birthalarm wat los en was gaan schuiven - hing dus onder Genderose en ging dus ook af. Gennie wist niet wat haar overkwam Haha!

Ik hoop zo dat het vannacht gaat gebeuren, en dat het baasje er niet weer voornix uit moet, maar dat het echt gaat gebeuren. Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik zal allang blij zijn dat het veulen eindelijk is uitgepoept en genderose eindelijk van het 'kreng' is verlost! Lachen
Ik hou jullie op de hoogte!!