Zal wel even vertellen wat er ge beurt is...
Vandaag gingen we naar stal om hem e ven te longeren op het veldje.
Mijn vriend had hem al gepoetst, want ik kan dat af en toe niet omdat ik vreselijk statisch ben.
Oke pony gepoetst en op naar het veldje.
Daar gedraagde hij zich echt voorbeeldig en daarom wilde we hem als beloning straks even laten grazen.
Wij dus weer naar stal om zijn hoofdstel af te doen en zijn halster om te doen.
Alleen Ferry (mijn vriend) had hem niet helemaal goed vast en wou net het touwtje vastklikken toen meneer waarschijnlijk ergens van schrok of zo.
Of dat Ferry statisch was weet ik niet, maar hij schrok dus.
Meneer dus op naar het maisveld... Dit is echt een heel groot gedeelte met aan de ene kant de buitenbak en de andere kant de weg.
Hij bleef echt maar galoperen... staart omhoog en gaan met die banaan.
De paarden maar even uit de bak gehaald want paabje werd echt zo knettergek als een deur.
Ik er rustig naar toe gelopen, maar echt niet dat hij in eerste instantie kwam hoor.
Dus naderhand hem gewoon een beetje naar vooren gedreven en na een tijdje kregen we hem weer te pakken.
Ik heb hem meteen daarna op stal gegooid en niet meer naar hem omgekeken.
NOrmaal krijgt hij nog weleens wat wortels of zo, maar vandaag was ik even helemaal klaar met hem.. had hij vandaag niet verdiend.
Nou verwacht meneer waarschijnlijk dat we vanavond weer terugkomen (doen we wel eens vaker), maar hij mag nu wel eens voelen dathij helemaal verkeerd zat.
Stomme eigenwijze pony ook..