ijslander opgehaald

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 22:20

Vandaag heb ik mijn nieuwe ijslandse merrie opgehaald (haar naam daar ben ik nog niet over uit). Vanochtend vroeg naar mijn moeder en haar vriend die de trailer ging rijden vertrokken. een trailer geleend van een collega van de vriend van mijn moeder. Heel aardig dat het mocht. Toen deden de lichten van de trailer het niet, een half uur later wel en op naar Limburg. Papieren en betaling regelen en inladen. Ze liep gelukkig zo de trailer in (in nachtmerrie's van de afgelopen dagen niet en als ze het wel deed ging er iets anders gruwelijk mis)_ Na 2 uur rijden waren we bij haar nieuwe stal. Mijn vriend was op de fiets daar naartoe gekomen en wachtte ons op. De boer/ eigenaar van de stal vond het een erg mooi paardje (Glim! Cool Heb haar even over het erf geleid en toen in de wei gezet, in een afgezet stukje grenzend aan de wei waar haar toekomstige maatjes staan. Ze ging eerst vreselijk showen en heen en weer galloperen en draven net als de paardjes aand e andere kant van het draad maar ging uiteindelijk tevreden staan grazen. De plek beviel haar geloof ik best. Het is zo'n gek gevoel om haar daar gewoon te zien staan. Gelukkig gaven de boer en boerin ons toen een degelijk boerenmaal met de bijbehorende gaalsjes bier en wijn zodat ik me iets meer ging ontspannen. ERg toffe mensen daar. Ben heel blij met mijn nieuwe paardje en de geweldige plek die ik voor ons gevonden heb.

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 22:26

Heel veel suc6 en geluk met haar!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 22:29

Nu kun je dan opgelucht ademhalen ......eindelijk is ze dan van jou en staat ze veilig en wel in haar nieuwe stalletje Pling
Heel veel plezier samen Lovers

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 22:41

Wat zul jij genoten hebben en nog genieten zeg. Leuk ook dat je zo'n leuke stal gevonden hebt. Ik ben blij voor je Party!!