Verder gaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ECM

Verder gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 13:12

Ik weet niet of het hier hoort (A)

Hoe dan ook. Ik verzorg nu een tijdje bij iemand met 4 shetlanders. In het begin was het echt super leuk, nu ook nog wel(soms) maar sinds dat ik weg ben bij de manege(om persoonlijke redenen) mis ik het rijden heel erg. Maar bij haar mag je dus niet rijden, dat vind ze te gevaarlijk en zelf rijd ze wel. En aangezien ik geen twee verzorgadressen mag hebben i.v.m. school, sta ik dus te twijfelen of ik nou bij haar weg moet gaan en kijken naar iets waar ik óók mag rijden, of toch blijven en toch stiekem hopen dat ik een keertje mag rijden.
Ik heb het er wel met haar over gehad dat ik het rijden erg mis maar toen zei ze dat hier niet word gereden. :S
Hebben jullie ideeën? En wat zouden jullie doen?

Groetjes,

capopjekop

Re: Verder gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:14

Dat word keuzes maken. Volgens mij is de eigenaresse duidelijk genoeg geweest dat je niet mag rijden. Dus ik zou opzoek gaan naar een pony waar je wel mag rijden. Op shetten kun je ook niet zo lang rijden, je word al snel te groot :)

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:15

waarom wil je met je 1.71 op een shet gaan rijden

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 13:44

Nou, niet op een shet. Dat is wel zielig. Maar dan heeft ze ook 2 andere paarden die we ook deels verzorgen... en daar wou ik dus op rijden ;).

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:47

maar als dat niet mag mag het niet.
dus dan moet je kiezen tussen shetlanders borstelen
en een ander adres waar je mag rijden...

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 13:50

He jah, zo heb ik het nog niet bekeken (A), ik denk dat ik dan toch maar wegga. Beter ergens verzorgen waar je het tenminste leuk hebt, dan ergens waar je je verveeld;).

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 17:42

Jij wilt rijden.
Zij wilt niet dat er op haar paarden gereden wordt.

Jullie hebben elkaar niets meer te bieden, dus ik zou op zoek gaan naar andere vzpaarden.

A_mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 17:46

nieuwe plek, nieuwe kansen, overal krijg je wat, leer je dingen en laat je wat. Ik hobbelde ook van stal naar stal en heb daar juist heel veel van geleerd, omdat iedereen anders met de paarden omgaat. Je kunt ook op goede basis weggaan en gewoon soms gaan kijken. Jij bent vrij om te gaan waar je heen wilt.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:09

VSW --> VP

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:28

Wat de meeste zeggen. kiezen.
Jou passie is rijden, niet alleen maar poetsen.
Dan had ik misschien de keuze al gemaakt.

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:12

ik zou gewoon verder kijken naar wat anders en tot dat je wat anders hebt, daar gewoon blijven
soms is wat vinden namelijk erg moeilijk en dan is de kans groot dat je een tijd met niks zit, dat is dan misschien ook weer jammer?

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:59

Mariska88 schreef:
ik zou gewoon verder kijken naar wat anders en tot dat je wat anders hebt, daar gewoon blijven
soms is wat vinden namelijk erg moeilijk en dan is de kans groot dat je een tijd met niks zit, dat is dan misschien ook weer jammer?

Precies wat ik ook dacht :j Want anders zit je helemaal zonder. En iets nieuws vinden waar je wel mag rijden zal misschien niet heel makkelijk gaan.

Fjus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:28

Ik zou ook kiezen voor een nieuwe verzorgpony waar je wel op mag rijden. Dat klinkt misschien wat stug maar je geeft zelf ook al aan dat je het soms nog maar echt heel erg leuk vind. Ook is de eigenaar er heel duidelijk dat jou wens (het rijden) gewoon niet doorgaat op haar pony's. Zoals al meerdere hebben gezegd zou ik ook nog je huidige verzorgpony's aanhouden totdat je een nieuwe verzorg pony hebt gevonden. Veel succes met het vinden van een nieuwe vpony! :j