Toen hebben we afgelopen weekend een stuk van mijn land afgezet, 5 (!) draden onder elkaar, alleen geen stroom erop want ik heb niet zo'n apparaat.
We hadden ons nog niet omgedraaid of ze klommen door het hek heen

Volgende dag had ik het plan het land van de buurvrouw te lenen, dat is veel kleiner namelijk. Helaas kon dit niet

Dus nu zitten wel al sinds vorig weekend met de shetlanders in de wei en het erf hek dicht. Gelukkig heeft mijn shetlandmerrie ze geadopteerd en leert ze ook gelijk wat manieren. Ze volgen haar dus overal naartoe. Nu kan mijn shet het hek van de wei niet door, dus had ik niet verwacht dat de kleine pony's daar wel doorheen zouden gaan. Veel te eng zonder surrogaat-mama!
Maar wat doet mijn pensionklant, hij zet mijn shetlandmerrie even op de bak

We hebben ze gelijk weer terug gezet, maar ja nu hebben ze gezien hoe het moet! Dus jawoor vanochtend om 08:15:
-TRING TRING-
-(slaperig) Mjah?

- Die rotpony's staan weer in de achtertuin, kan je ze komen terugjagen?!
- Uhmz.. *gaap* mag het over een half uur ook?

- NEE NU!!!
Dus daar ging Esme in d'r pyama de wei in. Stomme pony's terug gejaagd en surrogaat-moeder shetlander in het achterste land gezet. Zij kan er (hopelijk) niet uit en dan zullen die pony's wel bij haar blijven (heb goede hoop)
Nu krijg ik dus vanavond een offerte om een heel nieuw hekwerk te laten plaatsen, met stroom zo sterk dat kleine rotpony's meters zullen gaan vliegen

Denk je een goedkoop ponytje te kopen van €100 whahahahaha
Maar goed. als het te betalen is staat er binnen een maand een goed hek. Dan kan ik weer rustig uitslapen en is alles goed.
1 ding, als die pony's ook gaan ontsnappen uit het hek van €2000, dan verkoop ik ze!!!