'S middags waren wij (3 vriendinnen en ik) naar de pony's gegaan , we gaan ze al uit de wei halen , poetsen , zadelen ze op.Allemaal heel erg leul

Ik was echt zo boos , kga naar 1 van die jochies dat zo onbeleefd was , ja waar is mijn slot jij klein gerut , maak dat je dat slot geeft !!!!!Ja natuurlijk geven ze dat niet en ze gingen weglopen.Toen gingen we naar de andere wei + paar stallen (aan de overkant) kwamen ze naar daar en wouwen ze de sleutels van onze fietsen eraf doen.Maar ja laat maar zitten dacht ik.1 jochie met zijn go cart had bijna tegen onze benen gereden , we hadden dan wel wat geroepen maar ja.En dan waren ze met stenen naar de shetlander aan het gooien.Dus ik ga weer superkwaad naar ginder , WIE DENK JE WEL DAT JE BENT MOET IK JOU EENS MET STENEN BEKOGELEN SOMS ??????Jochies weg , mijn vriendin die haar zweep nog vast had op de fiets erachter

Ok jochies waren weg dachten we.Gaan we naar de winkel van de eigenaar van de pony's voor de sleutel terug te brengen , hebben we natuurlijk verteld van die jochies dat ze in de bomen zaten enz. .Komt er een mevrouw binnen in de winkel , ja mevrouw , er is een stel kinderen dat de batterij voor de stroom door te laten die draden er heeft uitgetrokken en er is een gat in de omheining.Ja , die kleine shetlander gaat nogal snel overal door.En toen heeft dus de eigenaar de politie gebelt , want dat was toch niet normaal meer , omheining stuk , batterij stuk , slot weg , stenen gooien naar de shet en dan nog is in de bomen in die wei klimmen !Politie kwam er toen aan , al die jochies rennen , whahaaa.Wij dus erachter met onze fiets

Maar zoiets is dus echt wel niet meer normaal.Zoiets doe je nu toh niet als kind ?Toen ik een kind was zou ik er niet aan denken om zoiets te doen.
Vond het eigenlijk toch wel grappig , vooral toen die politiewagen zo achter ons in volle gas ging