Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Appelflapje schreef:Volgens mij staat het hier verkeerd en moet het naar Harnachement.![]()
Persoonlijk vind ik het hartstikke leuk. Ik heb zelf niet veel, maar als je toch spullen nodig hebt, is het toch ook leuk om kleurtjes leuk te combineren. Is toch ook helemaal niets mis mee?
Ik zelf vind het trouwens ook wel leuk. Niet TE overdreven maar een beetje kleurtjes bij elkaar vind ik wel mooi.
, vind niks mooier als mijn paard in set en dan zelf ook nog een bijpassende shirtje erbij
. Ieders eigen ding toch ?

Juliette86 schreef:Of mensen aan setjes doen moeten ze zelf weten. Wat ik wel zorgelijk vind is dat bandages vaak een onderdeel zijn van dat setje en ook met het doel op een matchend setje worden gebruikt. Het is bewezen dat bandages meer kwaad dan goed doen en daar komt nog eens bij dat veel setjes mensen ze compleet verkeerd aanleggen.
Het welzijn van het paard wordt dan ondergeschikt gesteld aan het setje, en daar zit ik wel een beetje mee.
(vrouwen he...)