Ik ben er zaterdag mee naar het bos geweest samen met een stalgenootje en haar ruin. Onderweg kwamen we een grote manege groep tegen welke hij dan wel volgde vanuit zijn ooghoeken maar verder gaf hij geen kick.
Zondag heb ik een paar minuutjes gereden op het losrijterein van de dressuurwedstrijden die toen gehouden werden. Daar was hij wel een beetje afgeleid waardoor het niet meeviel om hem recht te laten lopen

Gisteren heb ik voor het eerst mijn dressuurzadel er op gegooit (met mooi schabrack en bijpassende bandages

Ik kan al fijn in draf verruimen en ik krijg hem steeds beter aan het been, dat leek in het begin een beetje zorgelijk omdat hij zo lui is. Ook de galop knop lijkt het zowaar te doen. Het kan toeval zijn maar gister sprong hij de laatste 2 keer super aan op een schopje van mijn binnenbeen.
Mijn instructrice had er in het begin een hard hoofd in maar is nu ook zowaar van hem gecharmeerd

Dus vandaag nog een paar minuutjes sturen, morgen rijd ik dan nog om drie uur een lesje en dan neem ik hem weer mee naar huis.
Kan hij weer lekker het land op