Ze hebben hem in de couveuse gelegd en een foto genomen, gelukkig geen ingeklapte long maar wel een hevige schock. Na toediening van medicijnen ademde ie na een uur een stuk rustiger en was z'n hartslag (die veel te laag was) weer beter. Ik, en de DA denken dus dat ik net op tijd ben geweest ! Als het slechter gaat bellen ze vanavond. Als hij de nacht doorstaat dan zal hij het waarschijnlijk wel halen.
Maar wat ik niet uit kan staan dat mijn buurman, die duivenmelker is (maar ik moet toegeven: ook doof) er 10 meter vandaan stond toen het gebeurde, en mij met ogen alsof ie water zag branden mij mijn kat van de weg zag halen terwijl hij met iemand stond te praten. Ik heb heel veel zin om nu naar hem toe te gaan en hem het ziekenhuis in te slaan!

Nu heb ik op zich geen last van die buurman (behalve dan van z'n honden die nogal waaks zijn) en hij niet van mij ( ik hou mijn katten altijd s'nachts binnen en overdag lopen zijn honden onder de duivenhokken), ondanks mijn katten, dit heeft hij mij zelf gezegt ! Maar dan denk ik, welk mens laat nou een gewonde kat zomaar op straat liggen !
Ik ben natuurlijk nu heel kwaad, en misschien heeft hij het ook inderdaad niet gezien (voordeel van de twijfel) MAAR TOCH ! het laat me niet los