Tja hoe kan ik dit uitleggen...
En zoals jullie misschien wel hebben gelezen heb ik van de kids uit mijn klas een mooi groen fluwelen sjabrak gekregen. En van het geld dat ik van mijn opa heb gehad voor mijn verjaardag ga ik onder andere bijpassende bandages kopen. Ja ja de bestelling is al gedaan bij de ruitershop. Ze hadden de juiste tint namelijk niet op voorraad.
Maar vandaag kreeg ik nog een sjabrak, een bordeaurode van BR met een mooi koordje erom heen gestikt (geen fluweel, maar ook heel mooi).
Karin vroeg meteen of ik daar ook een bijpassend setje bij had. En ik moest eerlijk bekennen dat ik dat inderdaad heb

Marco vroeg waarom heb je dan witte bandages, die worden toch heel snel vies? "Eh ja, maar..." En ik hoor mezelf gewoon zeggen dat dat mooier is bij een wit sjabrak. Dat is het een passend geheel. En wat was dan de functie werd er gevraagd. Nou dat is eenvoudig uit te leggen, als ik in een vochtige bak op of een soffige losrijterrein moet rijden, worden de bandages vies en blijven zijn benen schoon. Met als gevolg dat als ik in de ring moet ik de vieze bandages af kan laten doen en dat Laiser mooie schone benen heeft.

Naast dit alles komt nog dat ik sinds vandaag de trotse bezitter ben van een tweede paardje:j .
Het is een echte spring in het veld en een opvallende verschijning.