Zo vandaag weer eens fijn op het Jazzje rijden

Ze had vanaf woensdag alleen maar losgelopen, en ik domme doos, dacht na een rondje aan de longe, joh ze is zo braaf. Ik ga er mooi op.
Na een half rondje schrok ze ergens van, ik zat niet op te letten, en ging dus achter de beweging zitten. Tja, daar schrok ze nog harder van, wat ik haar niet kwalijk kan nemen. En toen ging ze bokken. Rug flink rond, en met 4 benen van de vloer.
Toch fijn zo paard wat zeer goed kan lopen, en een soort van athleet is

Dus ik ben geschaafd, blauw en gekneusd. Zo paard over je heen doet best pijn. Was wat duizelig, en had erg pijn aan mijn arm en been. Maar na even een kwartiertje zitten. Vond ik van mijzelf toch dat ik er weer op moest. Dus heb er nog even opgezeten, waarbij ze erg braaf was. Ze was wel wat geschrokken van het geheel, toch raar zo mens naast je die eerst op je zat.
Maar heel braaf liep ze haar rondjes weer, en toen ben ik maar weer afgestapt. Even waren de omstanders bang dat mijn bovenarm iets van gebroken was, maar gelukkig niet!
Maar goed, ik zal niet meer stoer doen en er effe zo opklimmen! Ben benieuwd hoe ik me morgen voel!