Gisterenochtend hebben we mijn nieuwe fjordie Tjitske opgehaald bij de fokker

Vanmorgen eerst lekker getoiletteerd (beesie heeft haar hele wintervacht nog, en staart en manen konden wel een beurt gebruiken) nou, ze heeft ruim een uur netjes stilgestaan (hele prestatie hoor

Toen vond ik dat ze toch nog wel wat mocht gaan doen vandaag

Gisteren had ik al ondervonden dat mevrouw nog niet aan het hoofdstel is gewent (ze doet er alles aan om te zorgen dat je met geen mogelijkheid de gespjes vast krijgt

Ik heb nog wel een half uurtje gelongeerd, maar de pijn was echt niet te harden, dus ik heb m'n vader d'r uit laten stappen en ben gauw naar de kraan gerent!
iig.. het lijkt allemaal wel mee te vallen, maar het was vandaag echt een opeenhoping van rampen

Ik hoop dat het voor een deel met d'r hengstigheid te maken heeft... maar ze moet iig qua gedrag nog heeeeeeeeel veel leren...
maargoed, ze is sowieso apart, want de ene keer komt ze superenthousiast naar me toe rennen in de wei, en de andere keer laat ze me alle hoeken van de wei zien

nouja, iig, ben wel blij met d'r hoor, ik hou het er maar op dat ze gewoon nog heeel veel moet leren, en dat ze door d'r hegstigheid extra koppig en erg wispelturig is (het ene moment superbraaf, het andere moment *grrr*)
maar verder is ze wel lief hoor, m'n nieuwe pony...